Marmor Hotavlje: Od naših začetkov smo prehodili dolgo pot
300 let tradicije kamnoseštva

V Sloveniji, natančneje na Hotavljah, že več kot tri stoletja živi kraljestvo kamene dobe. Svoje delo, tradicijo in ljubezen do kamna, sploh pa do enega in edinega hotaveljčana, je vodilno kamnoseško podjetje Marmor Hotavlje poneslo v svet. Med drugim na superjahte, v stanovanje v centru New Yorka, na umetniški kos za galerijo, na fasado za vilo, v tlak za hišo ali le na kopalniški pult. Pretekle uspehe in ambiciozne cilje za prihodnost so proslavili s srečanjem z več kot 250 gosti s celega sveta. »Od naših začetkov smo prehodili dolgo pot. Vemo, da nas najbolj strma pot – pot do tega, da na vrhu tudi obstanemo – še čaka. Zavedamo se, da tudi najboljši izdelki ali storitve niso vedno dovolj dobri, če nisi obkrožen s tistimi, ki bodo to dejstvo prepoznali in sodelovali v smeri skupnega cilja,« je visoke ambicije napovedal Damijan Selak, direktor podjetja Marmor Hotavlje.

Odlična ekipa, ki opravlja fantastično delo
V podjetju globalno prepoznavnost pripisujejo povezanosti, medsebojnem spoštovanju, timskem delu, medgeneracijskemu učenju ter prenosu znanja. »Lansko leto je bilo za Marmor Hotavlje naporno, a danes lahko rečem, da bolj ne bi mogel biti ponosen na sodelavce. Poslovanje je potekalo gladko, brez ovir in zamud. Temu jaz pravim odlična ekipa. Če nekdo manjka, drugi držijo skupaj in nadaljujejo njegovo delo. In točno to so storili. Zavedam se, da to ni bila lahka naloga, a se po mojem mnenju lahko vsi strinjamo, da so opravili fantastično delo,« se je sodelavcem poklonil Tomaž Selak, direktor podjetja Marmor Hotavlje. Z zaposlenimi želijo nadaljevati dolgoletno in uspešno tradicijo. V svoje vrste zato vabijo mlade upe, ki lahko v podjetju zasedejo zelo različna delovna mesta. Veseli so strojnikov, gradbenikov, arhitektov in mehatronikov, vseh stopenj izobrazbe.

Doživeli veliko vzponov in premagali vse padce
V slavnostno torto je zarezal Branko Selak, sicer letošnji prejemnik priznanja za življenjsko delo Združenja Manager. V pozdravu pa je nekdanji dolgoletni direktor podjetja dejal: »V času našega obstoja smo doživeli veliko vzponov in premagali tudi nekaj padcev. Predvsem na slednjih smo se naučili marsikaj. Najpomembnejše, kar smo odnesli iz tega je, da nikoli ne odnehamo, da vztrajamo, in se kot ekipa borimo, da na koncu zmagamo.«

Odlične gospodarske zgodbe
Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je izpostavil, da so vsi ponosni na podjetje, ki je v svetu uveljavljeno kot zelo pomembna, zanesljiva in zaupanja vredna blagovna znamka, ki piše pomembno zgodbo o uspehu. Nadaljeval je: »Za naš širši prostor je ta zgodba pomembna tudi zato, ker so vaši končni izdelki v celoti rezultat slovenskega znanja, inovacij in dizajna. Od cerkva do jaht. V svojih, skorajda večnih izdelkih iz marmorja, zastopate tudi barve naše države, naše skupnosti. Močno povezane skupnosti, ki ceni svojo dediščino in se iz nje uči. Iz trdne tradicije črpa specifično znanje in ga skozi čas nadgrajuje ter povezano in enotno zasleduje cilje za prihodnost.«


