Aktualne zgodbe

Kako pogosto menjati ležišče?

Ugotovitve raziskave o pogostosti menjavanja vzmetnic kažejo, da v povprečju ljudje menjamo vzmetnice oziroma ležišča na vsakih 9,6 leta. Približno tretjino svojega življenja prespimo, a le redki se zavedajo, da njihova postelja sčasoma postane zbirališče prahu, pršic in odmrle kože. V povprečju vsak človek v enem letu v vzmetnico odloži približno 3,5 kg odmrle kože, prahu in telesnih izločkov, kar ustvarja idealne pogoje za razvoj pršic in bakterij. Starejše vzmetnice tako pogosto postanejo vir alergij, astme in predvsem slabšega spanca.

»Ležišče vam lahko služi mnogo let, a zaradi higiene ga je smiselno zamenjati že po osmih do desetih letih. Ljudje pogosto pozabimo, da se v njem sčasoma naberejo znoj, odmrla koža in pršice. Čevlje in oblačila menjamo pogosto, zakaj bi bilo pri ležišču, na katerem preživimo tretjino življenja, kaj drugače?« poudarja Sandi Češko, ustanovitelj blagovne znamke Dormeo.

Starejše vzmetnice so pogosto vir alergij in astme ter vzrok za slab spanec, s tem pa tudi za zdravstvene težave.

Revolucija spanja, ki je »Made in Slovenia«

Slovensko podjetje Dormeo je kot prvo na svetu razvilo revolucionarno novost, in sicer inovativni simulator ležišča. Ta s pomočjo umetne inteligence omogoča uporabnikom prilagoditev trdote in podpornih con vzmetnice svojim potrebam. Tovrstna tehnologija omogoča več kot tisoč različnih konfiguracij na enem testnem ležišču, kar uporabnikom na licu mesta, ne da bi vstajali, pomaga najti idealno podporo za svoje telo.​ Po raziskavah ima namreč večina ljudi velike težave z izbiro pravega ležišča. Poleg izzivov s higieno veliko ljudi tudi ne ve, kako ležišča sploh izbrati in primerjati. Zato je približno četrtina ljudi že takoj po nakupu nezadovoljnih z udobjem ležišča.

Rešitev za vsak žep

Zaradi proizvodnje v Sloveniji in lastnega znanja so personalizirana in visoko kakovostna ležišča cenovno dosegljiva vsem ljudem. Vsako ležišče je tako na eni strani prilagojeno potrebam posameznika, po drugi pa tudi njegovemu proračunu.

Dormeo
Sandi Češko, ustanovitelj blagovne znamke Dormeo. Foto: Dormeo

Ostale zanimive zgodbe v rubriki

Back to top button
Politika zasebnosti

Spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih se shranijo v vašem brskalniku in izvajajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na naše spletno mesto, in pomaga naši ekipi, da razume, kateri deli spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in ​​koristni. Več v Piškotki in Politiki zasebnost.