
- PROMO SPOROČILO: VSEBINO OMOGOČA CITYPARK
V naši največji nakupovalni destinaciji Citypark želijo poleg velike izbire, popustov, pestrega števila prepoznavnih blagovnih znamk in gostinskih lokalov omogočiti tudi najboljšo možno nakupovalno izkušnjo. Kot poudarja center manager Andrej Ropret, želijo v okviru tega zagotoviti tudi dobro počutje obiskovalcev. Z njim smo se pogovarjali še o aktualnem dogajanju.
V Sloveniji smo dočakali vroče poletne dni. Kako se temu prilagaja naša največja nakupovalna destinacij?
Rešitev je v osnovi precej preprosta. V praksi se izkaže za precej težjo, saj jo res želimo izpopolniti do potankosti. Kot smo letos in lani izkusili že velikokrat, so že vremenske razmere lahko svojevrsten izziv. Kakor koli, obiskovalci so za nas na prvem mestu, skušamo se postaviti v njihovo kožo. Ljudje želijo nakupovanje opraviti brezhibno in v miru, poleg velike izbire pa sploh v teh dneh veliko šteje tudi prijetno okolje. Torej prijetno ohlajene in prezračene nakupovalne ulice in različne možnosti okrepčil. V poletnih mesecih nas obišče tudi veliko tujih obiskovalcev, ki se lahko ohladijo v prijetnem okolju.
Znani ste po poletnih aktivacijah in dogodkih. Kaj ste pripravili za letošnje poletje?
Poletne osvežitve v obliki brezplačnih napitkov in sladoleda so pri nas vsakoletna stalnica. Ta in prihodnji mesec tako vsako sredo po 16. uri našim obiskovalcem brezplačno delimo sladoledne lučke in ohlajene pijače. V drugi polovici meseca avgusta pa bomo ob zaključku nagradne igre, v kateri bomo podelili 10 vstopnic za spektakel Gorana Dragića, gostili tudi priljubljeno skupino Fehtarji.

Vsekakor je Citypark destinacija, kjer se vedno nekaj dogaja , saj želimo obiskovalce pri vsakodnevnih opravkih in nakupih tudi zabavati, pri tem pa sledimo aktualnim trendom. Tako je junija tudi naše ulice prevzela nogometna evforija v obliki športnih in navijaških aktivacij, kot so turnir v Fifi in ročnem nogometu ter podkasti z nogometaši v živo. Ob svetovnem dnevu glasbe smo dogajanje popestrili s sejmom gramofonskih plošč. Izkazal se je za pravo glasbeno poslastico, ki je postregel z veliko dobre glasbe znanih DJ-jev in do ušes nasmejanimi lastnikov novih gramofonskih plošč. Organizirali pa smo tudi turnir v ulični košarki v slogu trojk, ki se vselej izkaže v dobrem odzivu tako košarkarjev kot tudi gledalcev.
Omenili ste košarko. Postali ste podporniki fundacije legendarnega košarkarja Gorana Dragića. Njegov dogodek Night of the Dragon je uradno razprodan, vi pa boste 10 srečnežem vendarle omogočili obisk?
Tako je, za naše stranke smo pripravili nagradno igro, v kateri bomo podelili deset vstopnic za nepozaben Gogijev spektakel Night of the Dragon. Vse do v petka, 16. avgusta, lahko v nagradni igri sodelujejo vsi, ki bodo v tem obdobju opravili nakup v katerikoli poslovalnici Cityparka v vrednosti 40 evrov ali več. Po nakupu na info točki pokažejo račun, izpolnijo letak in ga vržejo v boben za žreb.

Zavedamo se, kako pomembno je, da se naši obiskovalci počutijo samozavestno in da ne zamudijo nobenega trenda. Naše trgovine imajo širok izbor modnih kosov, ki ustrezajo prav vsakemu okusu in slogu, modne novosti pa vsake tri mesece predstavimo v naši reviji Metropolist. Smo vsekakor destinacija, kjer lahko najdete vse najnovejše modne trende na enem mestu. To pomlad smo za naše stranke predstavili tudi novost, brezplačno stilsko svetovanje s priznano stilistko, ki v Cityparku enkrat mesečno svetuje strankam.
V Cityparku je več kot 120 trgovin in gostinskih lokalov, odpirate pa tudi nove.
Trendom sledimo tudi na področju izbire trgovin, da lahko našim strankam v vsakem trenutku ponudimo najboljši miks blagovnih znamk. Pred kratkim smo tako odprli novo trgovino danske blagovne znamke Jack & Jones. V njej lahko najdete kakovosten džins, ki ne pozna starostnih omejitev in je v kombinaciji z različnimi modnimi kroji namenjen široki ciljni skupini.
