Andrej Ropret: Obiskovalci ne pridejo zgolj po izdelek, ampak po doživetje
Ko eno mesto letno obišče več kot devet milijonov ljudi, to ni naključje

Obiskovalci prihajajo zaradi ponudbe – vračajo se zaradi vzdušja. Največja nakupovalna destinacija v Sloveniji že 23 let piše zgodbo uspeha. Z več kot 120 trgovinami in gostinskimi lokali ter več kot devetimi milijoni obiskovalcev letno ostaja Citypark zgled razvoja v panogi. Andrej Ropret, ki se discipline in zbranosti naučil kot svetovni podprvak v potapljanju, danes te vrline prenaša v vodenje ene najbolj obiskanih nakupovalnih destinacij v državi. V ospredje postavlja timsko delo, strateški razvoj in izkušnjo, ki presega nakup. Pogovarjali smo se o tem, kako destinacija ostaja korak pred trgom in zakaj je doživetje tisto, kar dolgoročno šteje.
Že več kot dve desetletji ostajate vodilni. Kako ohranjate ta položaj?
Z nenehnim razvojem in skrbnim poslušanjem želja naših obiskovalcev. Naš ključni poudarek je preseči klasično nakupovalno izkušnjo. Poleg široke ponudbe trgovin in storitev letno organiziramo več kot 200 dogodkov– od športnih tekmovanj, razstav in sejmov do prazničnih prireditev. Obiskovalci tako ne pridejo zgolj po izdelek, ampak po doživetje. Ustvarjamo prostor, kjer se obiskovalci počutijo dobro in kamor se radi vračajo.
Katere investicije so zaznamovale zadnje obdobje?
S ponosom spremljam številne prenove naših trgovin, ki smo jih izvedli letos. Posebej bi izpostavil New Yorker – prav v Cityparku je ta priljubljena blagovna znamka pred leti odprla svojo prvo poslovalnico v Sloveniji, danes pa je ta trgovina zaživela v prenovljeni, sodobni podobi, ki odraža našo zavezanost razvoju in izboljševanju nakupovalne izkušnje. Ponudbo v Cityparku dodatno bogatijo tudi nove pridobitve, kot je na primer sploh prva fizična trgovina izredno priljubljene znamke SWY, do konca leta pa se nam pridružita še KIKO Milano ter Fashion & Friends. Takšne prenove in nove blagovne znamke slovenskemu trgu prinašajo svežino, kakovost in sodoben utrip.

“Nadgrajujemo našo ponudbo”
Vaše središče je pogosto med prvimi, ki uvajajo nove blagovne znamke. Zakaj je to pomembno?
Ker s tem dvigujemo standarde in nadgrajujemo našo ponudbo. Kupcem omogočamo stik z globalnimi trendi, hkrati pa ohranjamo občutek domačnosti. Naše središče ni le prostor za nakupovanje, je prostor, kjer se prepletajo svetovna moda, lokalna kultura in vsakdanja toplina.
Kakšno vlogo ima trajnost v vašem razvoju?
Trajnost je dolgoročna zaveza. E-polnilnice smo uvedli že pred leti, danes jih nadgrajujemo z boljšimi rešitvami. Imamo energetsko učinkovite sisteme in prezračevanje, ki obiskovalcem zagotavlja prijetno atmosfero. Na strehi našega središča imamo največjo sončno elektrarno med vsemi nakupovalnimi destinacijami v državi. Velik del zelene električne energije tako proizvedemo sami. K trajnosti pa pomembno prispevajo tudi naši najemniki trgovin s svojimi odgovornimi praksami.
Kaj vam osebno pomeni ta projekt?
Zame je to več kot služba. Je prostor energije, razvoja in povezovanja ljudi. Ko vidim obiskovalce, ki se znova in znova vračajo, svoje sodelavce in naše najemnike ki rastejo z nami ter okolje, ki se z leti spreminja na bolje – vem, da ustvarjamo nekaj dobrega. To me žene naprej.
